Dramatický obor

Statistika zapojení žáků ZUŠ Náchod do distanční výuky

Na přelomu kalendářního roku jsme shrnuli stávající situaci a čísla přeměnili v grafy.

Takřka po roce neustálého uzavírání škol jsme na přelomu kalendářního roku v ZUŠ Náchod vyhodnotili, jakým způsobem se nám daří s žáky a rodiči na dálku spolupracovat a realizovat distanční výuku. Ne každý obor či studijní zaměření to má stejně "snadné". Obecně nejsložitější situaci má asi taneční obor. Přestože jsou děti přehlceny distanční výukou, čísla vyšla výborně. Potvrdila nám, že do ZUŠ žáci chodí proto, protože chtějí. Hlavní podíl na úspěchu mají samozřejmě učitelé a jejich protějšky, tedy žáci a rodiče. Bez jejich intenzivní spolupráce by nebylo možné nastavit dlouhodobou a fungující komunikaci a její nejvhodnější formu pro daný typ výuky. Byť nelze prezenční výuku zcela nahradit.

Z níže uvedených grafů můžete vyčíst, jakým způsobem se žáci naší školy zapojují do distanční výuky. Je z nich patrné, že cca 90% žáků se do výuky pravidelně či s lehkou nepravidelností zapojuje, což je skvělé.

Všem přejeme hodně sil, zdraví, trpělivosti a optimismu. Doufáme, že se brzy ve zdraví shledáme na prezenční výuce, koncertech, výstavách či představeních, a že se nám v pátek 21. května 2021 podaří uskutečnit oslavy 70 let od založení školy!

Fotogalerie